sâmbătă, 13 octombrie 2012

Iniţiative legislative pentru un trafic mai sigur

Mai devreme am postat pe www.motociclism.ro:

"Salut!

Pe scurt:
Deschid un topic cu idei de schimbări legislative care să îmbunătăţească siguranţa pe şosele (inclusiv autostrăzi, drumuri comunale, parcări de mall-uri şi alte asemenea - completările pentru eventualii cârcotaşi care ar avea ceva de comentat la termenul "şosele") şi să reducă numărul deceselor, în special în rândul motocicliştilor.
Am câteva idei, aştept alte idei şi oferte de implicare pentru a putea concretiza aşa ceva.
Sunt convins că putem să reuşim.

Pe larg:
M-am decis să iniţiez, să sprijin şi să contribui (dacă iniţiativa aparţine altora şi dacă ajutorul meu este util şi binevenit), să mă zbat şi să intervin pe unde pot (şi pe unde sunt ajutat să ajung) pentru modificarea şi/sau emiterea unor legi (legi, regulamente şi alte asemenea) care să facă traficul mai sigur şi să reducă victimele pe şosele.

Am ceva idei, cunoştinţe legislative şi persoane care se vor implica, deci un prim pas este făcut.
"Intrări" la persoane de decizie care să sprijine aşa ceva există (sau poate îmi fac eu iluzia asta), dar pot fi extinse/ adăugate cu implicarea tuturor.

E nevoie de:
- idei, hotărâre (determinare), timp, bunăvoinţă şi gândire pozitivă,
- voluntari,
- cunoştinţe (proces legislativ),
- conexiuni cu persoane de decizie pentru un astfel de proiect,
- altele (vom vedea pe parcurs).


Comentariu...
Toţi avem nişte nemulţumiri care ţin de motociclism, trafic, legi şi alte alea.
Putem să îmbunătăţim ceea ce ne nemulţumeşte şi ne doare într-un fel sau altul.
Orice idei sunt binevenite, aici sau PM.
Orice ajutor e binevenit.

Comentariu suplimentar: mi-ar plăcea dacă toate comentariile de pe topic s-ar concentra pe a duce ideea iniţială la concretizare şi mai puţin pe contraziceri mai mult sau mai puţin utile (orice opinie poate fi utilă dar critica "omoară" imaginaţia şi creativitatea) sau opinii care nu au legătură cu ceea ce ne-am propus.

Asfalt uscat!"

Motociclişti, şoferi, pietoni sau simpli privitori ai spectacolului rutier, vă invit la o furtună de idei (brainstorming) care să aibă ca efect îmbunătăţirea traficului rutier.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu