luni, 5 noiembrie 2012

Invitaţie la "trădare"

Recent un prieten mi-a cerut să-i dau câteva motive pentru a-şi cumpăra un iPhone 5, că a văzut el că e lansare la Vodafone.

Mi-am zis bine, dar eu n-am iPhone, deci pe moment n-am putut să îl ajut. În plus, mi-am luat recent un Samsung şi sunt foarte mulţumit de experienţă, deşi la o adică n-aş zice nu. Adică... "it's complicated". :))

Totuşi, pentru că sunt săritor din fire şi vroiam să-l ajut cu un sfat :), aşa că am stat strâmb şi am încercat să judec drept.

Nu am nici un produs de la Apple şi întotdeauna am privit cu detaşare şi amuzament disputele dintre adepţii Apple şi cei ai Samsung, dar cu ocazia asta am descoperit că am ceva în comun cu fanii Apple, ceva de care de obicei se face mişto prin reclamele Samsung.

Adică odată convins, devin fidel mărcilor de care mă ataşez şi care îmi oferă o experienţa care mi se potriveşte. Mai mult, devin un "evanghelist" convins al mărcii respective. Aşa de face (de exemplu) că de peste 20 de ani încalţ numai bocanci şi pantofi sport Salomon, şi odată cu mine încă aproximativ 10-15 prieteni pe care i-am convins.

În consecinţă, acum m-am întrebat ce m-ar determina pe mine să abandonez un brand care nu m-a dezamagit şi să "trec" la altul? Spun să "trec" pentru că am înţeles că cele două (Apple şi Samsung) nu "merg" împreună, adică dacă vreau să am o viaţă liniştită alături de aleasa/ alesul inimii, ar trebui să-mi reneg relaţia cu una şi să mă dedic definitiv şi în totalitate celeilalte. :))

Deghizată sub forma unei întrebări, cererea de asistenţă la cumpărături a fost de fapt o "invitaţie la trădare", a Android pentru iOS, a Samsung pentru Apple. :))

Bine, bine. Trădare, trădare, dar s-o ştim şi noi, nu, monşer?

Din ce am prins cu coada ochiului şi cu vârful urechii din discuţii, emisiuni, ştiri şi review-uri, am înţeles că performanţele telefoanelor Samsung şi Apple sunt similare. Ce le diferenţiază este experienţa diferită, şi de fapt asta e ceea ce mă interesează.

Aşa că, dacă reuşesc să "prind" câteva zile un iPhone de butonat şi experienţa mă convinge, la lansarea lui iPhone 6 (a lui iPhone 5 deja a trecut) mă şi vad dormind câteva nopţi în faţa magazinului Apple, şi împreună cu mine o gaşcă de 10-20 de prieteni pe care îi conving că experienţa merită trăită cu Apple. :))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu